breimeevoordereusvanbreda_kader[1]

 

 

 

 

 

 

De Reus van Breda heeft het een beetje koud…
De winter staat voor de deur en dan trek je een
dik vest of een winterjas aan en doe je een
lekkere, warme sjaal om.

Maar oh jee… de Reus van Breda heeft helemaal geen sjaal.
Daar heeft poppentheater MUZIPO iets op bedacht!

Ze roepen iedereen op om mee te breien aan een
geweldig lange, mooie, vrolijke REUZESJAAL!

IMG_7725

Natuurlijk die ik mee met zo’n leuk project. Ik vind breien leuk, zeker met deze mooie kleuren wol die ik van Muzipo gekregen heb. Na een paar avonden breien heb ik al een flink stuk sjaal. Inmiddels is er al 32 meter gebreid voor de Reus.

IMG_7732

De voorstelling: ‘De reus van Breda’ kunnen jullie gaan zien op maandag 29 december om 10.30 uur en 14.00 uur.
Het is een voorstelling voor kinderen van 4 tot 10 jaar.
Ik ga 29 december breien aan het laatste stukje sjaal voor de Reus van Breda en kijken naar de voorstelling.