Huisartsenpraktijk Belcrum gaf me de mogelijkheid om mijn kunst te laten zien.
Ik vond het fijn dat ik alle ruimte kreeg om mijn werk naar eigen inzicht op te hangen.
Bij de ingang heb ik het schilderij met de papaver opgehangen.
Vanuit de wachtruimte is mijn schaapschilderij goed te zien.
Tijdens het ophangen van dit schilderij had ik een kleine fan.
Hij volgde elke beweging die ik maakte. Vond hij mij leuk of het geschilderde schaap?
Ik weet het niet want de huisarts vroeg hem zijn spreekkamer binnen te gaan.
Ik hoop dat de patienten blij zijn met al het moois dat ik heb opgehangen.
Het is vaak niet leuk om naar de huisarts te gaan.
Het kan dan fijn zijn als er iets moois aan de muur hangt om naar te kijken.
Tot 11 mei 2015 kan iedereen, tijdens kantooruren, de huisartsenpraktijk Belcrum aan het Pastoorspottersplein in Breda binnen lopen om even te kijken naar de mooie muren.