Het was slecht weer, veel wind en veel regen., dus echt museumweer.
Voor mij een goede dag om naar het TextielMuseum in Tilburg te gaan, naar de tentoonstelling Zero in het Kwadraat.
Deze tentoonstelling toont het werk van twee belangrijke vertegenwoordigers van de NUL-groep, Jan Schoonhoven (1914-1994) en Henk Peeters (1925-2013) en werk van negen kunstenaars die in de collectie van het TextielMuseum zijn vertegenwoordigd.

Al die strepen, lijnen en stapels kunnen mooie beelden vormen.
Ik houd wel van de eenvoud van het lijnenspel en ik houd van textiele kunst.
Ik was nieuwsgierig naar het werk van Madeleine Bosscher en van Lam de Wolf.
Van hun heb ik eerder werk gezien waar ik heel enthousiast van werd.
Ook deze keer werd ik helemaal blij van al het moois dat ik te zien kreeg.
Ik laat jullie meegenieten door middel van deze foto’s.