Vorig jaar juni heb ik een dag gewerkt bij RAAF in Breda. Het was lang geleden dat ik een zeefdruk had gemaakt. Bij Raaf hebben ze mij en mijn collega goed begeleid bij het hele proces van zeefdrukken. Ik heb die dag gedrukt op stof. Het resultaat was een behoorlijk aantal lapjes stof met dezelfde afdruk erop. Ik had ze open en bloot in mijn atelier gelegd zodat ik ze vaak kon bekijken. Langzaam is het idee geboren om opnieuw een stoffen schaal te gaan maken van deze mooi bedrukte lapjes stof. Het was een ware zoektocht hoe ik de stof het beste kon verwerken tot deze schalen.

Het resultaat is zichtbaar in deze foto’s.

Tijdens de open tuinen kunstroute in Ulvenhout, op 6 en 7 juni 2015, kun je deze schalen komen bewonderen van 11.00 uur tot 17.00 uur aan de Annevillelaan 114 in Ulvenhout.