Vanaf heden tot 28 juni 2016 zijn mijn schilderijen samen met die van mijn medekunstenmakers te zien in de rechtbank van Breda.

scannen0005
rechtbank 037
Tijdens het ophangen van mijn schilderijen kwam de bode naar me toe en vroeg:”Mag het schaap aan deze muur hangen zodat ik het kan zien tijdens mijn werk?”
Als tweede koos ze voor deze bloem. Nu hangen ze samen tegenover haar werkplek. Deze combinatie had ik zelf niet in gedachten. Ik ben er nu blij mee met in mijn achterhoofd dat de bode ze elke werkdag kan zien.

rechtbank 042
Dit stilleven vond ze minder geslaagd. Ik ben er zelf nog steeds heel erg blij mee.

Ik ben benieuwd wat jullie van de tentoonstelling vinden?
Een goede reden om de rechtbank eens binnen te lopen.
Op werkdagen is de rechtbank open van 8.30 uur tot 17.00 uur.
Sluisingel 20 te Breda
Legitimatie verplicht

Veel kijkplezier en laat voor mij hier een berichtje achter!