Tijdens het voorjaars snorfestival afgelopen weekend in de Houtzaagmolen de Ster te Utrecht heb ik een workshop borduren gegeven.

snor 081
Het weer was bar slecht. Gelukkig mocht ik in de zagerij van de molen staan. Er hing een fantastisch creatieve sfeer.
Het snorfestival werd geopend met een boekpresentatie.
Midden in mijn borduurkraam presenteerden de dames van Snor hun boeken.

snor 084 snor 083

Naast borduren kon je ook schoonschrijven of 3d-illustreren of zeefdrukken.
Je kon lekkere broodjes maken of lekker buiten spelen (als het niet regende of hagelde).

Ik werd verrast door zeer enthousiaste kinderen die graag wilden borduren.
snor 094
Met een glimlach op mijn gezicht zag ik ze de borduursteken maken.
Ze maakten met vele steekjes ware kunstwerkjes.

snor 102
Ik heb genoten. Iedereen bedankt.